Friday, February 5, 2010

Pengalaman 1st Camp Di UITM Jengka

Assalamualaikum semua..1st,aku nk cite kt korang sume tntg pengalaman aku First Camp kt UITM Jengka di Kem Sri Gading..Mcm2 pengalaman aku lalui sepanjang kem ni..Salah satunya,tolong-menolong antara satu sama lain..Contohnya semasa di kem,ada khemah peserta yang tidak ditutup rapat..Sekaligus bole mendtgkn bahaya jika ada binatang buas menyelinap ke dalam khemah peserta..Berikutan itu,kami telah didenda kerana dua kesalahan iaitu tidak menutup khemah dengan sempurna dan tidak mengingatkan rakan2 agar menutup khemah..Kami telah didenda dengan berendam di dalam kolam selama beberapa minit..Dengan keadaan kasut dan tubuh badan aku yg kotor..Peristiwa ini betul2 mmberi kesan dan pengajaran di dalam hidup aku agar sentiasa mengingatkan rakan2 lain..jgn pentingkn diri sendiri sahaja..

No comments: